sunnuntai 15. tammikuuta 2012

You can't start the next chapter of your life if u keep re-reading the last one

lehmä janipave bännnndi nanne mato koris lippulappusii Mulle on tässä viikon aikana jollain mitta-asteikolla tapahtunut aika paljonkin. En mennyt maanantaina omatoimisesti tekemään lumitöitä, vaan aktiivisena koululaisena läksyjen kimppuun. Siitä seuras siis viikon konekielto mulle. Nukuin paljon, järjestelin huonetta, panostin kouluun, kirjaimellisesti pureskieltiin matikan tehtäviä koulussa, kuvailin, enkä mä ollut juurikaan edes pahoillani siitä konekiellosta.
Torstai oli ehkä tapahtumarikkain päivä aikoihin. Perjantaina koulussa viihdyin 3 tuntia ja sen jälkeen lähdettiin parin kaverin ja meidän koulun kasien kanssa katsastamaan koulutustarjontaa KOUahead-messuille Kouvolaan. Siellä kojujen läpi käymisen lisäksi moikkailin Pavea :) Aa, onneks nään sitäkin tyttöä useemmin kun yleensä nykyään!
Kotiin kun pääsin, niin mua odotti jotakuinkin 18 tunnin unet. Eilen poikkesin nukkumisten jälkeen yhden sukulaispojan 9-vuotis synttäreillä ja tässä olikin sitten mun viime päivien tapahtumat lyhykäisyydessään. Nyt voisin ruveta pänttäämään matikkaa ja tietenkin palata pikkuhiljaa tähän normaaliin postaustahtiin.
psps. päivittelin hieman ulkoasua enemmän omaan silmään kivemman näköseksi :-)

2 kommenttia: