sunnuntai 22. tammikuuta 2012

viitsi vitsi, yksin larppaan kellarissa.

pannukakku camera oho
nii ja oon hakemassa kokiksi? pitäis valmistaa varmaan Annin kestäviä kauhoja :(nomnomjäätelöö :-DDD
9B:n matikan tunnitkärpänenn
normaalia näyttää kärpäseltä.pannukakku2 MapleJoe
Nää viime päivät on ollu aktiivisia ja ei niin aktiivisia. Mun piti tulla kirjottamaan tää postaus jo iltapäivällä, mutta oon vaa jumittanu koko päivän ja käyny Kouvolassa ostoksilla. Niistä ostoksista vähän myöhemmin lisää. Torstaina oli ihan normaalisti harkat ja perjantai tulee pysymää taas monen  monta päivää ainaki miun mieles♥ kiitos Pave, Ankka, Eki, Milla ja Sini !
Ankka tuli minuu vastaa koulust ja hypättii torin laidalla miun veljen kyytii ja siitä sitte käymää himas>assan parkkii oottaa Pavee, joka tuliki sitte kuitenki matkahuollolle, pikkuvikoja :D
Kemerissäki käytii noitten hölmöjen kans syömässä ja saatin vaan huonoa palvelua ja maustoin vahingossa ranskalaiset sokerilla, hups. Sen jälkee Sini pääs töistä ja lähettiin sitä jo vuorostaan vastaan. Nyt ku mä mietin mitä tehtiin sen jälkeen, mun päässä on musta aukko. No jokatapauksessa, sitte lähin viemään minu veljen kanssa Pavea ja Ankkaa Kouvolaan ja napattiin siinä samalla Eki kyytiin. Sen jälkeen Sini liitty takasin seurueeseen ja vähän ajan kuluttua myös Milla löys tiensä meijä luo :) Ylläriyllärii, hypättii taas miun veljen kyytii ja ajeltii kananoja hoodzeilla viemään Milla kotiin. Sen jälkeen tie takasin Kausalaan ja jotakuinkin meille kotiin dataamaan ja spämmäämään Ekin fb täyteen kaikkea hävytöntä. 11 aikoihin Ekikin lähti kohti kotia abceen kautta ja me tytsyt käppäiltiin kotiin. loistopäivä :')
Huomenna (tänään) aamulla pitäis olla supervirkeenä aamulla kympin maissa asemalla ja siitä hiihtokisoihin huutelemaan vuoronumeroita, voihan se olla ihan kivaakin !

Mun ei pitäis kirjotella postauksia öisin. Varsinkaan kun oon kuunnellu  Nost3 ja Protro - NRJ hittibiisin 1h versiota...  (tosiaan jo toista kertaa soimassa, nolife)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti