tiistai 17. tammikuuta 2012

uus kamerajuddu !

canonRC-6
Canon RC-6, Rajala Pro Shop 30€jeemie hohoho hehehe
Tää ihanuus saapu postissa mulle jo tossa viime viikon maanantaina, mutta sattuneesta syystä en pystynyt tulla sitä esittelemään :-D Mitä nyt oon testaillu, niin toi on ihan älyttömän hyvä keksintö, haha.
Tänään oon siis vaan nilkuttanu pitkin käytäviä koulussa kipeällä polvella ja kironnut sitä, kuinka en oo ikinä kipeyttäny polveani tollalailla. argh.
Tää päivä kulu koulussa ihan tavallisesti 'olen offline-tilassa'-tunnelmissa. Kotiin kun pääsin, tein armottoman kulhollisen pannukakkutaikinaa, ja tuloksena sotkunen keittiö sekä iiiiiso kasa pannukakkuja, joita taidanki nyt mennä syömään vaahterasiirapin ja mustikoiden kaa :)

12 kommenttia:

  1. ööh oisit salee saanu halvemmalki jostaa suomalaisest nettikaupast??

    VastaaPoista
  2. Anonyymi: mitä väliä sillä on mistä oon ton tilannu? Halusin nimenomaan ton ja sitä ei mun silmiin osunu halvempana muissa verkkokaupoissa, tai ne oli loppu.

    VastaaPoista
  3. Ihana tommonen pikkunen :D Sulle oon tullut uusi vauva :) xD

    VastaaPoista
  4. siis mikä toi on ? ;D

    VastaaPoista
  5. Jonna: hehee, noit vauvoi kato kertyy aika nopeesti:-D
    Anonyymi: Toi on sellanen 'kaukosäädin', minkä avulla mun ei itse tarvii olla siinä kameran takana painamassa sitä laukasinta, vaan painan vaan ton kaukosäätimen nappia, ja se tarkentaa sekä ottaa kuvan mun puolesta:)

    VastaaPoista
  6. Tuosta paskakasasta 30euroa ei morjes! :D palkkaisit mieluummin orjan tsuumailee ja painelee nappeja :)

    VastaaPoista
  7. Anonyymi: toi on vaan säälittävän anonyymin kommenttia :) ja sitäpaitsi mulla on välillä joku orjana. on mun asia mihin käytän rahani, ei anonyymien :D?

    VastaaPoista
  8. heihei anni mulle pannarei pistät postis tulee! tai tuun syömää ne:( mitäsä tol kamerajutul teeet :--D?

    VastaaPoista
  9. julia: tuu syömää;) ja kuvailen:D:D

    VastaaPoista
  10. Oiiooiiooi!!!! Toi on niiiiiiin hyvä toi kaukosäädin!!! :DDD Jos mul ois järkkäri niii hankkisin heti ja räpsisin koko ajan itestäni kuvii :DDDD ja eikä 30 must oo ees kallis ku kaikkii muutki maksaa nykysin niin paljo...

    http://iiiiddaa.blogspot.com/

    VastaaPoista
  11. Iida: haha, onhan toi! miunki mielestä se oli ihan hintasa veronen, ja se pystyy muuhunki ku vaa mun itteni kuvaamiseen :D

    VastaaPoista