maanantai 23. tammikuuta 2012

I'd broken up thinking you'd be crying, now I feel like shh, looking at you flying

pepsodent lömpäkköö
taas uus lompakko, peräisin Gina Tricotista hintaan 12,95€letkulinjastojamit
rupesin tossa katsomaan tota kuvaa, ja mietin että minne miun jalat on kadonnu?!kenkäät union jack
paitakin Gina Tricot, 19,90€ + valkonen toppi 9,95 €wihihu coolstorybro
Yllä näkyis nyt sitten noi loput ostokset lauantailta. Tää päivä on ollu sellanen, että mun mieliala on vaihtunu vuoroin naurusta raivon partaalle all the time. Molemmat mielialat on johtunu taas kerran aina niin ihanasta luokasta 9B... no ei, on meillä 'joskus' (tai siis melkein aina) ihan kivaakin :D Koulu on alkanu jollain asteikolla tosi hyvin ja jollain taas tosi huonosti. Matikan 6½ ei hirveemmin mun mielialaa nostanut, mutta sen sijaan äikän kansallisperinne tehtävästä täydet 3 (arviointi 0-3) ja köksän tänään palautettu essee 10 ! Miun koulumenestyksestä kyllä huomaa sen, että osaan kirjottaa mutten laskea. Tänää oonki ollu tosi ahkera, oon tehny meijän iiiison pihan lumitöistä puolet, siivoillu keittiötä sekä omaa huonetta ja viikkaillut vaatteita ja siinä vielä ahkeruuspuuskissa tehnyt kasan läksyjä, kerrankin kunnolla, haha :D Nyt tossa tajusin taas, etten oo kouluruuan jälkeen syönyt mitään, joten taidan mennä tästä kurkkimaan jääkaapin valoa.

4 kommenttia:

  1. vastahan sie ostit uuen lompakon ja nyt taas uuen? :d

    VastaaPoista
  2. Anonyymi: ei nyt jo oikeesti, eiköhän se oo ihan mun oma asia, vaikka ostaisin joka päivä uuden lompakon. Satuin tykkämään siitä enemmän koska siinä oli vetoketju ja miellytti muutenkin enemmän mun silmää, joten what's the problem? olin siis jo pidempään hakenut ruskeaa tollasta iso lompakkoa ja se edellinen oli vaan sellanen hätävara :D

    VastaaPoista
  3. ookko tekees sit kuvapostaust ku eiks se aika oo jo täynnä?

    VastaaPoista
  4. Anonyymi: teen sitä parhaillaan, eli on tulossa tänään :)

    VastaaPoista