sunnuntai 8. tammikuuta 2012

I can't stand people who betray their promises

Photobucket Image and video hosting by TinyPic
metrin mittanen kuva omasta naamasta, jesjesjoo
Photobucket Photobucket Photobucket
no ei aina voi hymyillä?
Photobucket Photobucket
Äh, todellaki vihaan nykyään koko photobuckettia... Se ei ilmeisestikkään pidä mun lataamista kuvista?
Eilen kirjottelin sellaset 4 sivua tässä koneella äikän kansallisperinnejuttua, joka kertoo mun vaarista :) Oon tosi ylpee siitä sen perusteella, mitä se vastas tohon haastatteluun jonka sille teetin. Nyt kun oon ite saanut koottua sen haastattelun pohjalta tekstin, niin voisin olla jopa itestäni (kerrankin) ylpeä, jos vaikka arvioinnissa kolmonen rapsahtaisi! toivottavasti.
Tänään heräsin ajoissa (klo 11) ja lähin ihan vaan tohon omalle kotipihalle räpsimään kaikkea tosi turhanpäiväistä, ja ylhäällä näkyykin hieman tulosta. Nyt illemmalla mulla ei ollut oikein tekemistä, joten rupesin vääntämään ja kääntämään vähän uudistettua ulkoasua. Ei, se ei vielä näy, teen sen varmaankin valmiiksi huomenna. Nyt voisin vähän tutkailla noita uusia fontteja joita latailin, kun kerrankin tällänen tietotekniikan ihmelapsi sai vähän avustusta :D

2 kommenttia:

  1. :0 miks nää sun kuvat ei oikein asetu? tai siis ne on niiiiiiin isoi :D

    VastaaPoista
  2. nea: miul ei oo oikeesti mitään hajua! ku seuraavaan päivään nää on sen kokosia minkä kokosina oon ne ladannu.. tää ongelmaki on ilmenny vasta tässä parin päivän sisällä:(

    VastaaPoista