tiistai 31. tammikuuta 2012

Did you know that you are wonderful ?

tui1 tui2 tui3 tui4 tui5 tui6 tui7 tui8 tui9 hedberg10 Oon piristynyt ihan superpaljon viime postauksen jälkeen. Eilen aamulla melkeinpä toivoin että mulla olisi kuumetta, ja voisin jäädä peiton alle viluilemaan ja mököttämään nenäliinavuoren kera, mutta ei. Kouluun oli pakko kiiruhtaa ja puin päälle värikkäimmät farkut mitkä omistan sekä ihan liian moniväriset villasukat. Kai mie vähän piristyin koska meidän luokassa saa nauraa niin paljon idioottimaisille jutuille. Vielä enemmän mua piristi, kun eilen illalla iskä tilasi perjantaiksi 3 lippu Sami Hedbergin kokovartalomies II -showhun !! Oon niin innoissani koko jutusta :') Lisäksi vielä lukijamäärä on kohonnut ihan yhtäkkiä tonne 60, ja oon saanut jopa positiivisia kommentteja niiden negatiivisten valittavien anonyymikommenttien tilalle. Ootte ihania kun jaksatte lukea mun juttuja♥
Nuhanenäsenä oon tänään käyny kirjastossa, tehny suunnitelmia kesätöiden varalle, kuvaillut miljoonia eri oksia ja niiden huurrepintoja sekä ollut töissä. Tein myös innosta puuskuen ruotsin läksyjä ja luin sanoja vaan tajutakseni että huominen ruotsin tunti jää pois. Onneks tajusin myös, että mulla on enää muutama päivä aikaa valmistella uskonnon esitelmää luokalle, joten kiirettä pitää noiden koulujuttujen rinnalla.
ps. tätä kirjottaessa kaaduin taidokkaasti tietokonentuolilla, hups.

2 kommenttia:

  1. ihan sairaan kivoi kuvii taas kerran :-))

    VastaaPoista
  2. miiiaö: kiitti :)! oot ihana ku laitat aina niin positiivisii kommentteja:')

    VastaaPoista