sunnuntai 29. tammikuuta 2012

demoniac chair and handkerchiefs

Täällä kirjottelee yks maantienjyrän alle jääny sekavanolonen menninkäinen. Suomeksi siis oon taas kerran kipeä. Viimeset puol vuotta kipeilyä ja puolkuntosuutta ei enää tunnu kovin kivalta, ja kaipaan tosissani jotain piristystä. Piristyin ehkä vähän, koska iskä toi mulle 150 nenäliinaa, muttei niillä pitkälle pötkitä. Katsoo nyt, jaksaako koululle huomenna raahautua, vaikka pakkohan se olis kun on niin paljon tekemistä, mm. ussan ryhmätyötä ja semmottisia. Äsken 'rakas' veljeni söi mun ainoan elämän ilon  niiden nenäliinojen lisäksi, heippa jäätelölitra. Mun postaamisintokin alkaa huveta koko ajan enemmän ja enemmän sadasta nollan tienoille, en vaan jaksa negatiivisia anonyymikommentteja päivästä toiseen jokaisesta pikkuasiasta.
Perjantain laskeminen piristi mun silloin, ja oli tosi kivaa päästä vihdoin suksien päälle rinteeseen! Lisäksi kokeilin parin laskun verran taiteilla laudan päällä ja hävetti kaatua lasten rinteeseen naama eellä just kun oli ajatellut, että hei, täähän sujuu. Ei se ihan sujunutkaan. Tajusin kuitenkin sen tekniikan ja pääsin tosta lumilautapelosta :D haha
Lauantaina tie kävi vähäisten unien jälkeen kohti Kuusankoskea. Muut pelaili sählyä ja me, toki tänä vuonna melko pieneksi jäänyt huutosakki huudettiin äänet käheiksi. Kotiin meille lähti sieltä fair play-pysti, eli kotiin ei lähdetty tyhjin käsin :) Bussimakoilla mukana vaani myös riivattu tuoli, muttei siitä ehkä enempää. Nyt läksyjen pariin ja toivottavasti oon aamulla siinä kunnossa, että pääsen kouluun.
kuvatus1 kuvatus2 kuvatus3 kuvatus4 kuvatus5 kuvatus6 kuvatus7 kuvatus8 kuvatus9

6 kommenttia:

  1. Parane! Sait musta uuen lukijan ;--) Mistä päin muute oot?

    www.ainoisbitch.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. onneks oon jo siinä kunnossa että koulun penkillä voi istua, ja kiitos:)! Oon Iitistä, tälläsestä pienestä 'kyläpahasesta' kouvolan ja lahden väliltä.

    VastaaPoista
  3. hei koitahan parantua! :)ja tää sun blogis on muuten tosi kiva, klikkasin itteni lukijaks!!
    ps, olis kiva jos kävisit kattelee munki blogii-->http://lifeislifeandcookiesaregood.blogspot.com

    VastaaPoista
  4. mariann:Kunhan tää aivasteluvyöry tästä helpottaa:) kiitos ja käyn kurkkaamassa enemmän ku mieluusti!

    VastaaPoista