perjantai 6. tammikuuta 2012

cupcake dreams

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket
Mun tän päivänen aamu alkoi sillä, että heitin colormaskin päähän ja siinä samassa meidän talosta loppui kuuma vesi. Kattelin siinä jotain elokuvaa mikä telkkarista sattu tulemaan ja kun täti saapu tänne meille, niin ruvettiin siinä kokkailemaan. Musta alkaa koko ajan tuntua vahvemmin siltä, että hakeudun yhteishaussa sinne hotelli catering-alalle. Tää siksi, että mun täti on ammatiltaan kokki ja se anto kaikkia kivoja vinkkejä, mun innostus kasvoi ja mulla olisi sitten myös kesätyöpaikka jo valmiiksi sen työpaikalla. Jipii:-)!
 Nyt illemmalla meidän talo täytty kaikista ihmisistä, jotka tuli juhlimaan ton mun tädin syntymäpäiviä. Oon kuunnellu koko illan siis kaiken maailman lässytystä siitä kuinka paljon mulla olis potentiaalia kokiksi ja blaablaa. Nyt mulla katos kokonaan idea siitä, mitä mun piti kirjoittaa joten hyvät loppiaiset munkin puolesta, vaikkei tää mikään ihmeellinen juhlapäivä olekkaan :D
mikä tätä kuvaämpäriä vaivaa, kun nää kaikki kuvat leviää nyt jo munkin näytöllä kilometrin levysiksi:-(

6 kommenttia:

  1. vika kuva on vähä eri kokoin ku noi muut :o ja toi eka kuva menee noitten lukijoitten ja ton esittelyn päälle. Mut muuten tosi kiva tää blogi :)

    VastaaPoista
  2. näkyy taas kaikki muut kuvat paitsi viimene sellasiin et ne menee noitte sivu gadgettien päälle :o

    VastaaPoista
  3. Mitäsä höpötät kuvista? ne näkyy mul kaikki iha saman kokosiin? :oo psps. Nomnom :P näyttää hyviltä noi muffinssit vai mitälie onkaa :D:D:D

    VastaaPoista
  4. Anonyymit ja Noosu: nähtävästi nää kuvat sitten aluksi on kilometrin levysiä, mutta vähän myöhemmin tai seuraavana päivänä nää onkin jo vetäytyny ihan normaaleiksi, outoa:D
    Kiitti:)

    VastaaPoista
  5. tuli makeanhimo :P

    SearchingforLBD.blogspot.com

    p.s mulla on MAC kosmetiikka arvonta blogissani :)

    x H

    VastaaPoista
  6. Heidi: makeenhimo on aika petollinen juttu:D ja miepä käyn kurkkaamassa!

    VastaaPoista