sunnuntai 4. joulukuuta 2011

why people do things like this?


Mun oli pakko tulla jakamaan tää video tännekkin, jos joku ei ole tätä vielä sattunut näkemään. Mun on pakko myöntää, että itkin just silmät päästäni. Mä en ole yhtä vahva kun toi poika. Mä taidan olla sisältä melko pieni. Musta tuntuu pahalta, jos joku katsoo muhun kohti, mä koen että mussa on jotain vikaa. Puhumattakaan siitä, jos joku nauraa mun lähellä, vaikka mä tiedän ettei se liity millään tavalla muhun. Mä en pystyis tuoda mun tunteita esiin tolla tavalla. Mä oon ehkä heikompi, mutta mä selvisin, olin vahva ja toi poikakin tulee selviimään ! Musta on tosi hieno ja rohkea asia, kun toi poika julkaisi tän videon:) !!
Tän videon myötä jokainen vois miettiä, kuinka pahaa jälkeä ne tekee kiusatun sisimmälle, millaset arvet ne saa aikaan. pelkillä sanoilla.

5 kommenttia:

  1. surullista tommonen, mut onneks täs maailmas on noin vahvoi ihmisii, niinku toi poika!

    VastaaPoista
  2. tiina: onneks toi on ollu niin vahva, ja antaa esimerkin kaikille muillekki kiusatuille, että ne ei oo yksin !

    VastaaPoista
  3. mullakii tuli sellain tunne et ite ei ois ollu voimii tehä tollast videoo mut sit katoin tän toisen videon ni aloin miettii vähän tarkemmin tätä ekaa videoo :D :http://www.youtube.com/watch?v=zt5gvl5s2q4&sns=fb

    VastaaPoista
  4. Kia&Sini: Katoin tän videon aikasemmin tänään, enkä ymmärrä miten joku voi leikkiä noin vakavan asian suhteen. Mut ton arvet on selvästi aidot, ja voihan se olla niin, että tolla on noussut vaan kusi päähän, kun sai ton itkuvideon jälkeen kavereita.

    VastaaPoista