keskiviikko 28. joulukuuta 2011

spots are racing in my green eyes

Mä oon liian laiska kävelemään vaan kakssataa metriä lähimpään kauppaan pelkän kynsilakan poistoaineen takia. Mun mielestä nää kynnet mitä tossa taiteilin, oli taas yks toteutus sinne epäonnistuneiden kynsien kirjoon. Tottakai tää on vaan mun mielipide (tai oon taas itsekriittinen), mutta kyllä mä näillä kynsillä yhden uudenvuoden pidennetyn viikonlopun kestän. ehkä. Kaikki eriväriset pilkut oranssilla pohjalla vilistää parhaillaankin mun silmissä, samoin kun lukijamäärä 47. Kohta se on varmaan jo 48 ja sitten joudun tekemään sen luvatun videopostauksen. Mitä oon taas mennyt lupaamaan? Oon ihan pulassa koska ei mulla ole hajuakaan mitä puhuisin sille kameralle. Mut jätetään se sen ajan murheeksi. Salaa taidan kuitenkin olla vaan ilonen.
Huomenna 12 jälkeen siirryn veeärrän armoille. Miks täältä menee niin harvoin junia kouvolaan? Joudun odottamaan tunnin, että se helvetin pendolino päättää saapua. Ehkä jopa enemmänkin, mutta ei mua huvittais venata rauhassa, oon nimittäin melko rauhaton ihminen aina välillä. Toivottavasti ois kiva sää ja muutenkin kiva viikonloppu :) Jos ei tuu mitään ihme inspistä Imatran suunnalla postaukseen, niin palailen siinä sunnuntain ja maanantain paikkeilla. Toivotan tän jo vähän aikasin, mutta pitäkää hauska uusvuos, niin mäkin teen ! Photobucket Photobucket

2 kommenttia:

  1. ihanan jouluset kynnet! ja kivanolone blogi :)

    http://miljakaisaa.blogspot.com/

    VastaaPoista