tiistai 27. joulukuuta 2011

my gifts

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket
Tossa yllä näkyis nyt mun joululahjoja ja tän päivänen sikahyvä salaatti! Lahjoja sain siis hajuveden, jumpinin, rasvaa, suklaata, elokuvan, arvan, rahaa ja muistikirjan. Eipä mitään ihmeellistä, kun ei ollut oikeastaan mitään suuria tarpeitakaan. Mulla ei tulisi edes mieleen pyytää mitään kalliita kamerajuttuja taikka tietokonetta.
Noi rahat tuhlaantuu varmasti perjantaina, kun olis suunnitelmissa vähän ostoksille menemistä. Mun uuden vuoden suunnitelmiin tuli siis muutos, ja lähdenkin Imatran suunnalle jo torstaina.
Tänään tää kamala myrskyäminen on vaan jatkunut (niinku kaikki varmaan tietää). Nyt muistin just, että mulla on vielä yks töihin liittyvä juttu tekemättä, joten painun tästä raapustamaan sen ja sitten siirryn facebookin puolelle kyttäämään koska sinne tulee eloa. Oon nimittäin ihan liian laiska soittaakseni noista junamatkoista ja muista kustannuksista uutta vuotta silmällä pitäen :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti