keskiviikko 7. joulukuuta 2011

LUUKKU 7: ooh you touch my talalaa, mmm my ding ding dong

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket
Jee, ihan kohta loma ja löysin ehkä ihanimmat farkut♥ Menin tänään siis koulun jälkeen junalla kouvolaan ettimään just tollasia farkkuja ja epäonnekseni huomasin, että tili ei ollutkaan tullut tänään, vaikka sen piti, turhuutta. Kaikki kiva jäi taas kerran kauppaan:( paitsi ne farkut!
Ei herranjumala nauran tolle otsikolle maha kippurassa ! Toi alko taas kerran tänään soimaan mun päässä, enkä kyllä tykkää yhtään kun väkisin sitä välillä rupee hyräilemään:-D
Huomenna olis sitten suunta ponnille leikkimään tarjoilijaa muutaman muun meidän köksän ryhmäläisen kanssa. Mua hirvittää, että kaadan ruuat jonkun vanhan miehen päälle, pahin painajainen. Stressasin myös hirveesti, että mistä mä revin sopivat vaatteet, mutta se huoli onkin jo hoitunut. Huomenna voisin koittaa kerkeillä tehdä ostoksista postausta. Enää ei oo muita huolen aiheita kun kengät ja miten mie laitan hiukset, kun en yleensä pidä niitä kiinni :D ? On mullaki huolenaiheet, ei huh huh.
Oon ollu melkein 2 viikkoa ilman kynsilakkoja, oonkohan mä kipeä ? Nyt voisin mennä korjaamaan sen asian, joten illanjatkot!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti