lauantai 3. joulukuuta 2011

LUUKKU 3: Pikkujoulutunnelmia!

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket
Sori että tuun näin myöhää, mut mie olin meijän vpkoon hälytysosaston pikkujouluissa koko illan enkä aiemmin kerkeillyt. En voi kuvitellakkaan sitä jäädön määrää, kun siellä pidettiin aluksi puhe, kuulen oman nimeni ja nostan pään ylös, kaikki taputtaa mulle ja oon ihan että what's happeniing ? 46/48 oli luvut, eli olin käynyt koko vuoden ahkerimmin harkoissa, ja eihän tää ole kun vasta mun eka vuosi hälytysosastossa:D !
Ruoka oli tosi hyvää. (lue en koskenut kinkkuun, laatikkoihin, rosolliin, sienisalaattiin, joululeipään, silleihin etc.)  Vaikka aluksi kadutti lähteä sinne, niin ilta oli ihan jees, tosin oon katkera että saatiin lahjat viimesenä. Nyt taidan jatkaa valvomista, koska pilapuheluiden soittelijat on säälittäviä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti