lauantai 24. joulukuuta 2011

LUUKKU 24: no sit mä menin kristallimetsän läpi, ja nyt mä oon tässä.

Photobucket
Onnikin halus toivottaa kaikille hyvät joulut ihan joulupallon kera♥Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket
mie ja miun suuren suuret posket...Photobucket Photobucket
Vielä ei olla huomisen päivän puolella, joten haluun toivottaa vielä hyvät joulut♥
Yhdentoista jälkeen käytiin serkuilla mun veljen kanssa aamupuurolla. Illemmalla käytiin koko perhe hautausmaalla, syötiin ja avattiin huima lahjamäärä... Itsehän sain vain kaksi pakettia, joka voi johtua siitä, että avasin jo kaikki vahingossa ennen joulua.
Nyt oonkin sitten saanut tän joulukalenterin lusittua! Tää oli enemmänkin haaste mulle itelleni, halusin kokeilla että pystynkö mä postaamaan 24 päivää peräkkäin. Hyvinhän se onnistui:)!
Nyt meen jatkamaan pitkän kuuman kesän katsomista, oon ihan älyttömän katkera miun veljelle, se sai sen joululahjaksi >:(

2 kommenttia: