torstai 22. joulukuuta 2011

LUUKKU 22: one of my fears, have made so many tears

Image and video hosting by TinyPic
Tänään ei reivattu, eikä mulla ole nyt mitään uusia kuvia, kun en ole kerennyt kuvailemaan mitään. Tosin tän postauksen kuvat kyllä kuvastaa tätä päivää paremmin kun hyvin. En saanu yöllä unta, mun huono olo on tehny paluunsa ja tänään kohtasin yhden mun pahimmista peloistani. Enkä vieläkään kyennyt voittamaan sitä. Kyseinen pelkohan on siis nimeltään paineilmalaitteet. Moni ajattelee varmasti ton luettuaan, että no mitä sitten? Mutta ton ahistuksen kyllä tuntee, kun on itse siinä tilanteessa. 18 kiloa painavat laitteet selässä, maski kireällä kasvojen ympärillä ja ainiin, hengittääkin pitäisi muistaa:D Mutta oon päättäny voittaa mun pelkoni, vielä joskus. Tänään mulla on siis melkeinpä kaikinpuolin ollut, huono päivä, joten palailen mielummin huomenna, hieman paremmissa tunnelmissa:)
P.S toi ylin kuva kyllä piristää mun iltaa tän päivän huonoudenkin edestä:D
Photobucket Photobucket

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti