tiistai 20. joulukuuta 2011

LUUKKU 20: merkkivaatteiden orja

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket
Photobucket
Jee, vähän haalarikuvailuja tältä päivältä! Tänään olin Sinillä, vaihettiin kuulumisia hitusen ja mulla oli ulkoinen kovalevy mukana, joten tulihan siinä naureskeltua vanhoille kuville oikein urakalla:D Esimerkiksi viime kesä, sanoinkuvaamaton♥ Pienosten datailujen ja kuvailujen jälkeen pompin ton 200 metriä kotiin ja naureskelin mun asuyhdistelmälle: jumpin ja musta, pitkä talvitakki...
Kun pääsin kotiin, melkeinpä samantien lähdettiin mun veljen kanssa vähän ajelemaan porukoiden autolla. Ei tee yhtään hyvää istua sen kanssa samassa autossa. Tällä kertaa ei edes tapeltu, mutta sen elämän viisaudet, huoh.
Nyt mun silmät lurppaa ja muutenkin tässä illalla rupes ärsyttämään, joten see u tomorrow !

8 kommenttia:

  1. Jenna: oon täysin samaa mieltä:')

    VastaaPoista
  2. ihana toi jumpin !! mistä se on ? :D ja toi pipo kans ! mist sekii o ? :D:D

    VastaaPoista
  3. ttiiasii: jumpin on jumpin storesta ja pipon ostin board exposta, white momentin kojusta:D

    VastaaPoista
  4. sinähän oot varsinaisen kaunis tyttö!

    VastaaPoista
  5. ttooi jumpin on ihana !!!1! oikeesti vähä mäki haluun :o :) ♥

    VastaaPoista
  6. Noosu: oon kyllä viimepäivinä huomannu, että toi jakaa tosi paljon mielipiteitä:D pääasia että ite tykkään tosta ihanuudesta♥

    VastaaPoista