perjantai 2. joulukuuta 2011

LUUKKU 2: Black, white and some pink

haaste: valitse jokin nettikauppa ja kokoa sen valikoimasta mieleisesi pikkujoulu-asu:

Photobucket En tarkkaan tiedä miks valitsin just nelly.com:in, mutta myönnän että rakastuin tohon mekkoon heti kun näin sen MissMixin uusimmassa numerossa! Mekon ympärille lisäilin vähän asusteita (+picasa sössi laadun) ja tästä puuttuu vielä sellanen vaalea bolero sekä kiilakorkoset mustat korkkarit. En olis ikinä uskonut että tykästyn mihinkään kiilakorkoisiin, en ole nimittäin ikinä tykännyt niistä... Jostain syystä ne kaksi kuvaa kuitenkin imeyty kuvatiedostojen syövereihin ja mä oon liian väsynyt, että etsisin niitä uudelleen:(

Mulla on nyt hirvittävät kuukauden univelat, koska mulla on ollut ihan liikaa menoja, joten jätän tän tähän ja palailen huomenissa. Lisäksi mulla on ylläriylläri vähän sellanen fiilis, että olisin taas kerran tulossa kipeeksi. Enhän mä kun vasta tällä viikolla saanut ääneni takasin kokonaan:D!

2 kommenttia:

  1. Olit linkannu blogis mun blogin linkkaa blogis skabaan, ja tää sun blogi pääs parin maininnan arvoisen joukkoon tonne postauksen loppuun :) Liityin kans sun lukijaks ;) tsekkaa kyseinen postaus täältä : http://blognamedsweet.blogspot.com/2011/12/linkatuista-blogeista-viisi-parasta.html

    VastaaPoista