maanantai 19. joulukuuta 2011

LUUKKU 19: the old times

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket
Heipsun! Tänään oon siivoillut sekä omaa huonetta, myös miun fb seinää ja ottanut käyttöön timelinen. Mun mielestä aika turha. Siivoillessa löysin tosi ison kasan vanhoja piirrustuksia, ja noi  mitä tossa yllä näkyy, on parhaimmillaan sen 12 vuotta vanhoja. Oon näköjään tykännyt piirtää paljon ihmisiä:-D
Palaan vielä siihen mun sisustusvimmaan: äitikin lämpeni sille sisustus ajatukselle, ja surffailtiin yöllä ikean sivuilla katsastelemassa tarjontaa. Kaipa se on vaan ajan kysymys koska ne siirtyy tästä ruudulta mun huoneen sisällöksi. Meillä oli sama ajatus yhdestä hyllysty, ja värimaailmakin oli ihan sama, melko outoa, että ollaan jostain samaa mieltä...
Tän päivän oon vielä niiskutellut kotona siivousvimmoissani, mutta huomenna voisin uskaltautua jo tekemään jotain johonkin muualle kun näiden neljän seinän ja meidän tontin alueelle. Nyt takasin ikean maailmaan kuolailemaan huonekaluja>

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti