sunnuntai 18. joulukuuta 2011

LUUKKU 18: this little light

Photobucket
myö tytöööt&miikka!Photobucket
naurettakoon mun maskeeraustaidoille.... tai pistetään kiireen piikkii:D
Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket
Miten käy kun oon kipeenä ja mulla on tylsää? No, muokkailen innoissani kuvia... Ja tietenki, mikä oiskaa parempaa olla kipeenä joululomalla? -Kipeillä jumpin päällä.
Aamulla kun heräsin(jos kello kolme iltapäivällä lasketaan aamuksi), mulla oli kamala pääkipu, ja hädin tuskin pysyin pystyssä. Olis pikkuhiljaa kiva tietää mikä mua vaivaa, oon nimittäin ollu tänä syksynä miljoona kertaa kipeänä. Mutta ei siitä sen enempää.
Nää kuvat on siis eilisestä joulujuhjasta räpsittyjä ja olin pitkästä aikaa taas aika tosi ilonen! Tulee hirmu alakuloinen olo, kun alle viikon päästä on joulu, mulla on joulumieltä, mutta toi musta maa latistaa sitä, höh:(
Mulla on taas sisustusintoa vaikka muille jakaa. Olin joulunäytelmän lavastusryhmässä, ja se autto tohon hinkuun, vähän. Nyt haluan mun huoneeseen uuden kirjotuspöydän ja -tuolin, noiden miljoona vuotta vanhojen tilalle. Ei pieni värikään seinissä olis pahitteeksi. Nyt meen kehittelemään pientä plääniä ton huoneen varalle ja kirjottelemaan äikän haastattelua varten kysymyksiä.Mitä parhain tapa viettää lomaansa...

2 kommenttia:

  1. MIKÄ TOI MUN JA KONSTAN KUVA ON :D:D:D:D:D VOI LUOJAAA :D:D:D:D:D

    VastaaPoista
  2. Oona: se on sellanen siun ja konstan yhteiskuva:-)

    VastaaPoista