lauantai 17. joulukuuta 2011

LUUKKU 17: My very own JUMPIN

Sak Noel - Paso
Photobucket
jumpin store, 129 € vaikka oonkin 166cm pitkä, niin toi xs ässän sijaan, istu mun päälle paremmin myyjänkin mielestä. Kun me lähdettiin helsinkiä kohti olin vielä kahen vaiheilla että lähteekö mukaan violetti vai toi safiiri. Safiiriin päädyin, koska violettia ei ollut xs koossa, ja safiiri näytti paremmalta mun päällä. Myyjän sanoja lainaten: ''Toi korostaa sun silmien väriä'' Nauroin, mutta oon nyt supertyytyväinen !Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket
Neule Cubus 29,90€ Koru JC 7,90€ vitaminwater Stadium 2,90€/kplPhotobucket Photobucket
Vihdoin lomaa! Heti kun pääsin kotiin koululta, auto starttas kohti Helsinkiä. Siellä sato vettä, joka oli ihan tyhmää. Eka suunnattiin booth factoryyn (tai mikä lieneekään) ostamaan muutama pari buutseja äitille ja iskälle. Sen jälkeen lähdettiin suuntaamaan Jumpin storea kohti, ja siinä tuntu kestävän ikuisuus! Navigaattorit....
Toi jumpin-haalari oli siis mun aikainen joululahja, ja en voi vieläkään uskoa että mulla on se vihdoin :o Oon halunnu tota liian pitkään ja vihdoinkin se on mun♥
Etsittiin varmaan tunti ruokapaikkaa, kun ei löydetty taksille mistään parkkipaikkaa. Lopulta päädyttiin Monte Etna nimiseen italialaiseen ravintolaan. Toi ruoka oli ihan taivaallista ja se meijän tarjoilija oli tosi mukava:D
Paluumatkalla ylläriylläri nukahdin autoon, ja kun heräsin, oltiin jo Lahdessa ja iskä päätti että poiketaan Karismassa. En ollu vielä kerennytkään katsastamaan sitä paikkaa. Ei se kyllä kummonen ollu.
Oon ihan rättiväsynyt ja kurkkukipu, päänsärky, kylmyys ja tukkosuus vaivaa taas. Lisäks potkasin eilen mun varpaan lypsyjakkaraan, ja nyt mun varvas on kasvanu keilapallon kokoseksi. Okei, ei ihan.
Tähän loppuun vielä sen verran, että oon tyytyväinen ostosten lisäksi mun todistukseen ja keskiarvioon, siihen nähden, miten huono meidän luokassa on keskittyä. 8.13 oli siis miun KA :-)

8 kommenttia:

  1. olks toi sinu joululahja ?=)

    VastaaPoista
  2. Anonyymi: tossahan se lukeekin, eli joo oli:)

    VastaaPoista
  3. Hei koko kuvaa tosta jumpinista? (:

    VastaaPoista
  4. Jonna: oon nyt taas kipeänä, mutta lähipäivinä varmaankin, jos saan jonkun kuvaamaan:-)

    VastaaPoista
  5. oi vähä ihana toi sun jumpin :-))

    VastaaPoista
  6. miiiaö: siunki onepiece on superihana:')

    VastaaPoista
  7. missä toi kauppa oli mistä ostit?? ja mahtuks sulle oikeest xs/oliks se parempi?:) ku oon ite kans kaatellu tollast:)

    VastaaPoista
  8. Oona: ostin sen helsingin Kluuvin jumpin storesta, oon sen 166cm pitkä ja toi oli kyl sopivampi ku s koko :)

    VastaaPoista