keskiviikko 14. joulukuuta 2011

LUUKKU 14: haircolour like iced chestnut

Photobucket Photobucket
nellin valaistuminen?
alla pientä sneak piekkiä ;)Photobucket
Photobucket Photobucket Photobucket
^näin älykkäältä vähintään näyttää 9B luokkalainen...Photobucket
ja tältä taas 9D.....Photobucket
Tänään oma olo tuntu tosi laiskalta, koska olin tunneilla vain yhden kokonaan ja sekin oli liikuntaa, oho. Järjesteltiin siis salia, roudattiin ja muuten vaan istuttiin ja iloittiin, kun ei ollut pakko mennä tunneille!
Kolme tuntia sitten tehtiin jopa jotain hyödyllistä, seuraava istuttiin käytävillä, ja viimeisellä tunnilla ehkä 20 ysiluokkalaista istu kanslian ulkopuolella anomassa kotiinpääsyä:D
Tossa äsken Kati värjäili miun hiukset. Kaupassa ei ollut mun vakkariväriä, joten päädyttiin tohon iced chestnuttiin. Nää on mun omasta mielestä ehkä liian tummat ja punertaa mun makuun liikaa, mutta kai mie näihin totun ajan kanssa. Nyt meen tyhjentämään kameran ja huomenna otan varmaan taas koulusta kuvia. Tai siis, joku muu kun minä ottaa.

4 kommenttia:

  1. näytämpäs lihavalta tos 2 kuvas :'D

    VastaaPoista
  2. Kivan oloin blogi! liityin lukijaks :)

    jos kiinnostaa:
    http://with-love-juulia.blogspot.com/

    VastaaPoista
  3. Neℓℓi: no ethää :-D
    Juuuliaa: Kiitos:')
    Sabotage: mieki! Nää ei oo edes pahimmasta päästä:D...

    VastaaPoista