torstai 1. joulukuuta 2011

LUUKKU 1: ''Hei hankitaan meidän paloasemalle kaks shetlanninponia!''

Tänään on jo joulukuu! Viime vuonna mulla ei ollut ollenkaan joulufiilistä, mutta tänä vuonna sitä saattaa olla senkin edestä:) Mulla tuli eilen idea, että alotan täälä blogissa joulukalenterin, ja pyrin tekemään siihen luukun joka päivä jouluun asti:)!

Tän ja eilisen kuulumisia:
Eilen vaan erakoiduin kotona, katsoin BB:tä nauhalta, olin kaikkien maailman peittojen välissä sohvalla kylmissäni, söin tuc-keksejä koska jääkaappi oli ihan tyhjä ja JOIN TEETÄ ?? Mä en ikinä juo sitä, vaikka on ollut tarkotuksena oppia juomaan sitä jo hirmupitkään:D Jos sitä siis voi teeksi kutsua sillä määrällä hunajaa.
Me katsottiin eilen äikän tuplatunnilla joku Welcome to the dollhouse, joka kerto sen elokuvan mustan huumorin keinoin. Nauroin ihan hulluna sen elokuvan yhen pojan lausahdukselle. Ajatushan on, että kenenkään ei pitäisi nauraa millekkään siinä elokuvassa. Mutta joo, jos kaipaatte jotain erilaista, myötähäpeän multihuipentumallista leffaa, suosittelen!
Tänään lyhyesti sanottuna nukuin päikkärit koulun jälkeen ja oon nyt tosi virkeä sekä join taas teetä asemalla kun meillä oli ylimääräinen kokous. Eli perustylsä torstai mulle.

Nyt mun pitäis tosissaan syventyä Kemian kirjan pariin, jollen välttämättä halua päättötotariin sitä kutosta komeilemaan... Huomiselle mulla onkin jo vähän suunnitelmia 2. luukun varalle;D
Tähän loppuun vielä nää loput Turku-kuvat !
Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Pientä mainostelua:) ! Millan arvonnan löydät TÄÄLTÄ !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti