sunnuntai 25. joulukuuta 2011

I see thousands of happy faces around me

Mulle tuli ihan outo fiilis näistä kaikkien muiden joulupostauksista. Tosiaan, meillä ei ollut tänä vuonna kuusta, ei käyty perinteisellä aamupuurolla mummolassa koko suku, eikä mulla ollut joulumieltä ollenkaan, koska lumikin tuli vasta niin myöhään. Lahjasaldo on joka joulu pienempi, mua ihan hävettää katsoa muiden saamia lahjoja, joihin on käytetty monia satoja euroja. Eikös joulun idea olekkaan yhdessäolo?
''Joo mä sain tossa uuden tietokoneen, järkkärin ja siihen 3 objektiivia, puhelimen, 200 euroa rahaa, ja en oo oikeesti yhtään tyytyväinen''-peiaate todellakin kylläsyttää mua. Mutta kuin tavallaan, en ala arvostelemaan tän enempää :)
Tänään oon heränny vasta viiden aikaan illalla, koska nukkumaanmeno vähän venähti :D
Huomenna alkais alennusmyynnit, ja mua himottais ihan hirveesti lähteä tuhlaamaan. Katsotaan nyt, että miten käy, lähdenkö vai enkö. Sitä miettiessä painun nyt katsomaan vaikka jonkun leffan.
Voisin tulla huomenna tekemään postauksen mun parista joululahjasta, jollei kellään ole mitään sitä vastaan :)Photobucket Photobucket
en oo ikinä tykännyt jouluruuista, ja nää sapuskat alkaa jo kolmantena päivänä kyllästyttämään.Photobucket

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti