tiistai 15. marraskuuta 2011

wupsiiiis

Oon täysin unohtanu ne postausehdotukset, ja muistilappu niihin liittyen on lymyillyt mun ilmotustaululla kaiken maailman papereiden takana ties kuinka pitkään. Mä oon miettiny sitä videopostausta tosi paljon, mutta päätin, että se ei tuu toteutumaan täällä, kun vasta sitten kun lukijoita tulee sen 48.
MIKS JUST 48 ?
-koska se on ollu mun onnenluku tän vuoden alusta saakka, vaikka sitä ennen se olikin vaan 8. Aika pakkomielteistä et se on oltava just 48. No jaa.
Elikkä selvennykseksi, videopostausta rupeen silloin väsäilemään ja toteuttelemaan:-) ! Siinä kyllä voi mennä aikaa koska lukijoitahan on 37 :D

Tänää vapauduin taas vähän koulustressistä, sain maantiedonkokeesta 6½ (hups) ja bilsan kokeeseen luin ahkerasti eilen, ja tuntu että tieto luisu paperiin tänään ku vettä vaan. Kirjaesitelmästäki stressaaminen on ohi, koska sain sen pari tuntia sitten kirjotettua ja en onneks ikinä oo jännittäny sitä esittämispuolta.
Huomenna aioin ottaa tosi rennosti ja katon varmaankin sen 8 jaksoa BB:tä jotka mulla on nauhalla.
Oon myös enemmän ja enemmän innoissani viikonlopusta, kun koittaa TURKU, eli 3 päivää enää odotettavaa ! Nauran vaan täällä itelleni kun kehtasin innostua jo sellasista valotikkusilmälaseista jota kuulin festareilla myytävän, ja kuinka kivoja kuvia niistä vois saada pimeessä. tyhmä minä :D:D

Viime keskiviikkona saapuneesta paketista paljastu tälläsiä ihanuuksia, 24 kappaletta nail art-lakkoja, jossa on kynä- ja sivellinpäät. Sain nää tosi halvalla, 20€ postituskuluineen, ja nää saapu kiinasta asti :o ! Olin tosi ilonen ku vaan kaks niistä siveltimistä oli vaan vähän viallisia.
Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket
Kesken tän postauksen teon äiti vinkkas mulle että ulkona on tosi kiva tähtitaivas. Puinpa siinä kaiken maailman lämpimät vaatteet päälle ja painuin ulos, aikalailla turhaan. Äitin mielikuva tosi hienosta tähtitaivaasta oli aika laimee. No mutta positiivinen puoli, tulipa otettua sellasia valohässäkkä-kuvia :-D !

4 kommenttia:

  1. Tahotko kertoo osotetta mistä noi tilasit? C:

    VastaaPoista
  2. Jonna: noi oli huutonetistä, ja toi juttu sulkeutu jo yli kuukaus sitte:D::

    VastaaPoista
  3. http://esmeslife.blogspot.com/2011/11/parhaat.html

    käy kattelemas :)

    VastaaPoista