maanantai 21. marraskuuta 2011

PAPAPAPAARTYY!!

Huijui tätä väsymyksen määrää! Kaks huonosti nukuttua yötä Kupittaan koulussa ja yks lyhyt uninen yö omassa pehmeessä sängyssä. Vois melkein sanoa että samoilla silmillä perjantaista asti. Olihan tuolla Turussa tosi mahtavaa, ja lemppari LZ7 kruunas kaiken kun Lindz kerto että ne tulee taas huhtikuussa Suomeen♥ ja mikä parempaa vieläpä kouvolaan ni eipä oo pitkä matkakaan. Mun mielestä olis tosi siistiä tehdä niinkuin jotkut artistit, eli hypätä yleisöön ja kulkea yleisön käsien varassa, ei siinä toki valittamistakaan ole, että perjantaina satuin olemaan yksi niistä kannattelevista käsipareista;) Millan sanoja lainaten: ''Iik, koskin hikistä brittimiestä''♥

Mulla oli pienempänä sellanen käsitys gospel-musiikista, että se on pelkkää urkujen soittoa ja Halleluja-sanan hokemista. Mutta sitä se ei todellakaan ole !
Mä rakastan myös LZ7 lisäks Turun kauneutta. Paljon vanhoja taloja ja kaikkee.
Turussa ollessa missasin sitten ensilumen, huoh. Mut toivottavasti kohta tulis lisää:)
Nää oli mulle toiset maata näkyvissä-festarit, eikä ollu kyllä yhtä upeeta ku viime vuonna. Joka johtuu varmaan tästä ainasesta kipeilystä.
Mulla lähti sitten heti kättelyssä ääni kun lauloin niin fiiliksissä kaikkia biisejä, joista vaan sanat oli mielessä. Ääni taitaa narista vieläkin. Positiivinen puoli siinäki sitten oli: muut sai makeet naurut mun pätkivästä ja möreilevästä äänestä, kiekumista unohtamattakaan.
Bussissakin tuli istuttua tän viikonlopun aikana sellaset 8 tuntia, syötyä kaks kertaa hesessä ja kerran subwayssä, shoppailtua, sekoiltua ja vaikka mitä kivaa. Oli siis taas unohtumaton reissu, unohtamatta paluumatkan 'herätän nukkuvan lisäsalamalla'-leikkiä.
Mulla on kuvia hirmusesti, joten tässä perjantain osalta, ja katellaan loppuja myöhemmin. Huomenna melkeinpä heti suoraan koulusta hyppäys junan kyytiin ja kouvolaan katsomaan pauliinan♥ kanssa breaking dawn !
Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket
Photobucket
Tää ihanuus coming up soon in April ♥
Photobucket Photobucket P.S. Se on parhautta ku voi vaan istua ja laulaa lempibiisejä pitkän viikonlopun jälkeen yksin kotona, mut se ei oo kivaa enää silloin, kun ääni vaan vinkuu ja on pakko lopettaa, ettei se mee ihan kokonaan.

7 kommenttia:

  1. Kivoi kuvii ja ihana LZ7 ! ja näin sut muuten tuol mnf:ssä (:

    VastaaPoista
  2. Anonyymi: hui kamala oon varmaan ollu taas oma itteni ja vaa noloillu jotain :---D hävettää ihan ! oisit toki tullu nykäsemää hihasta:)

    VastaaPoista
  3. Et mitää noloo tehny, mut emmä kehannu ku varmaa vaa tuijotin sua eka ku en saanu päähäni et miks näytät nii tutult. :''D Näin sut siis sillon vissii Skilletin aikaa vessas ja sit sen jälkee seisoitte siin rappusil ku menin takas istuu sinne areenalle :D

    VastaaPoista
  4. Anonyymi: no kovin hehkeeltä en ainakaa silloin oo näyttäny, koska olin taas tulossa kipeeks, valituksesta varmaan huomas :D:D tai toivon että oon ollu tolla hetkellä hiljaa..

    VastaaPoista
  5. ihan normaalilta näytit ja sul oli just ihana pipo ! (: taisit sanoo että et saa henkee ja siks en sit uskaltanu tulla mitää sanoo vaa menin vaa sinne vessaa. Itekkää en mikää hehkein ollu ku olin ollu sillon päiväl ensiavus neljä tuntii ja sit näytin ehkä joltai spurgult kiitos sen mun pipon :D

    VastaaPoista
  6. Anonyymi : taidan hämärästi jopa muistaa siut ! Ja joo, en saanu henkee koska olin oikeesti niin hirveen tukossa etten pystyny olemaa siel hallissa:(

    VastaaPoista
  7. joo no toivottavasti et muista ku näytin nii järkyttävält :D aa juu höh :( mäki hengailin vaa kuumees siel ku kotiikaa en päässy ku liian pitkä matka.

    VastaaPoista