keskiviikko 23. marraskuuta 2011

new new new

Tässä ois nyt hieman näistä Turun ostoksista. En ostanu hirveesti mitään meteriaalia, vaan suurin osa rahoista taisi mennä ruokaan, ups. Ja ainiin, nyt oon köyhä joulukuun tokaan viikkoon asti.

Mä oon vahvasti sitä mieltä, että lumet sais tulla tällä sekunnilla maahan! Tänään Kausalassa sato monta kertaa vettä, ja nyt on marraskuun 23. päivä ?? Huomenna alkaa taas koerumba, ekana vuorossa enkun sanastokoe ja vielä tällä viikolla tt:n koe, blaah. En nyt jaksa enempää kirjotella, sillä toi sanasto pitäis ihan tosissaan olla huomenna hallinnassa, ja mua väsyttää aivan tajuttomasti, joten voisin harkita periaatteessa nukkumaan menoa jo kahdeksalta :D näinpä näkyy onnistuvan...
Photobucket Photobucket
Huomatkaa taas uusi pipo:')
Photobucket
rakkauspaita ja alla äitin pikkujoulupaketin sisältö jonka se lahjotti mulle, jee!
Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

7 kommenttia:

  1. muuten hyvä mut toi on ainaki julkastu 23.11 eikä 16.11

    VastaaPoista
  2. Pauliina: joo mua on väsyttäny näköjää aika lailla ku oon tän kirjottanu:'D
    anonyymi: virheitä sattuu kaikille.

    VastaaPoista
  3. oi aivan ihana toi pitsitoppi♥ onko hyvä tuo 'colourmask'? :-)

    http://jennisfashion.blogspot.com/

    VastaaPoista
  4. jenni: se on♥ ja mie en oo kerkeilly kokeilemaan sitä vielä:(

    VastaaPoista