perjantai 11. marraskuuta 2011

mä missasin 11.11.11 klo 11.11

Photobucket Photobucket
Normaali ?
Photobucket
Nannen diskopaita !!!
Photobucket Photobucket Photobucket
Heippa! Nää kuvat on otettu eilen mediksen tunneilla ja niiden välissä. Tästä kyllä näkee sen niiden tuntien todellisen luonteen: perus datailuu ja muuten ei mitään :-D
Tänää mulla ei oo pysyny ajatus kasassa sitten yhtään. Vikan tunnin maantiedon koe tais mennä hieman perseelleen, kun kuulin opettajan sanovan sanat saatte lähteä, pää tyhjeni, palautin paperin ja kävelin ulos paperia enempää tarkistamatta:D go minä ! Tää on kuultu varmaankin miljoonia kertoja täällä, mutta mä vihaan koulustressiä sitten ylikaiken...
Nyt enempää höpisemättä tarkistan vielä että oon varmasti pakannut kaiken, ja lähden kohti heiskua tididii isoskoulutukseen:) P.S. olin oottanu koko aamun et kello tulee 11.11, mut sit mä menin ja missasin sen.

4 kommenttia: