tiistai 1. marraskuuta 2011

I'm not one of those, who can easily hide

ELLIE GOULDING - YOUR SONG
Photobucket
Moikka ! En oo oikeesti vaan kyennyt kirjottamaan tänne yhtään sitten torstain. Torstaina kuvailtiin vähän Sinin kanssa ja oltiin treeneissä, joissa ei tehty yhtikäs mitään:-D
Perjantai-aamuna mulla tuli ihan kauhee olo ! Särkylääkkeiden voimin kuitenkin pärjäsin , ja illalla pyörähdettiin hirvipeijaissa. Lauantaina olo vaan paheni, enkä oo ollut kahteen päivään koulussakaan. Eilen illalla olo parani, ja lähdin uimahalliin. (not a good idea..) Junnuilla oli virkistys, ja pitihän jonkun lähteä niitä vahtimaan, koska mun harrastus on aika miespainotteinen, niin ei ollut muita vahtimaan lähtijöitä kun minä ja Sini, joten niillä mentiin (+11 pikkutyttöä) Kaikki pilkkas mun puhetapaa kun oon niin tukkeessa:D
Tänään sitten heräsin kuuden aikaan, että jes, tänään mie meen kouluun. Kurkattiinpa mun kurkkuun sitten aamulla, ja enpä sitten päässyt kouluun, vieläkään. On ehkä parempi etten kerro enempää mun kurkusta, oli nimittäin jotain niin itteänikin kuvottavaa...
Huomenna olis meijän koulun ysien vierailu Salpaukseen, ja mun on pakko päästä oikeesti jo sivistyksen pariin. Lääkärihän määräs mulle penisiniilikuurin (again) , koska eihän se tietenkään tiennyt mikä mua vaivaa, ei kuulemma ollut angiina, mutta määräs kuitenkin lääkkeen jolla hoidetaan angiinaa, koska se voi kuulemma olla angiina vaikka testissä lukikin negatiivinen ? melko pimeetä.
Ite oon aika varma että tää on mykoplasma, koska mun äidillä ja veljellä oli se pari viikkoa sitten. Mutta eipä tuo omalääkäri sitä käsittäny vaikka moneenkertaan toivottiin mykoplasmatestiä... Mä niin tykkään Iitin terveydenhuollon osaamisesta, mutta toivon että noi lääkkeet nyt edes vähän auttais. Se siitä sairaskertomuksesta:'D Nyt unta kuuppaan, ni jaksaa huomen skarppina seikkailla parin uuden ammattialan parissa !

2 kommenttia: