perjantai 4. marraskuuta 2011

I have never missed anyone as much as I miss you

Photobucket
Pientä päivittelyy, nyt ku oon taas terve. Kipeily loppu vähän niinku seinään, ja nyt oon taas voimissani (pientä heikkoa oloa lukuunottamatta) Kipeenä sitten tuli kuvailtua jotain (enimmäkseen ruokaa) ja eka kuva havoinnollistaa, miltä mun hiukset näyttää kun niitä ei suorista tai tee mitään. Tokassa naamakuvassa voi havainnollistaa, että kyllä, mun silmät on todellakin vihreät !! Ei noista kuvista nyt sen enempää:D
Tänää eksyin taas kouluun, ja ens viikolla ois taas koulustressin alkaminen, huoh.
Huomenna suunnataan Julian kanssa Helsingin messukeskukseen Expoille, ja todellakin ootan sitä :)
Mulla ei kyllä ole mitään hajua mitä siitä tulee... nyt tää koko postaus on aika random stuff, joten taidan painua pehkuihin, ja aamulla kuudelta ylös että kerkeän aamujunaan.

2 kommenttia:

  1. Miks sä et pidä noit kiharoita,vaa aina suoristat? :d

    VastaaPoista
  2. Anonyymi: toki mä myös jonkinverran suoristan mun hiuksia, mutta mulla on tapana käydä joka aamu suihkussa ja sen jälkeen föönaan ne, joten siinä samalla ne väkisinkin suoristuu:D Kyllä mä välillä (tosin melko harvoin) pidän niitä noin, mut tunnen itteni idiootin näköseks:'D

    VastaaPoista