maanantai 3. lokakuuta 2011

Would you run and never look back ?

Photobucket Photobucket
Julle on melko söpö ku löytää pöydälta mun kivat lasit, eikö ?
Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket
Eilen cruisailtii mun veljen kaa Kouvolaan mun tarkotuksena ostaa taas uus pipo, mutta tietenkää just siinä myymälässä niitä ei ollu. Mukaan mulla tarttu kuitankin noi keltaset converset, ja oon ihan rakastunu♥ Hintaakaan ei tullu ku 34,90 € koska ne oli onneks puoleen hintaan ! Eilen myös serkut käväs meillä kahvittelemassa ja voikun Julle taas innostu tutkimaan mun tavaroita :D
Tuli tässä mieleen, koko viikonloppu täällä asuinalueella missä asustellaan, on tapahtunu hirveesti kaikkee ! Sellasia juttuja mitä en mielellään täällä blogissa ala selittelemään ja lisäks tappeluita, rikkinäisiä ikkunoita ja läjäpäin poliiseja, great. Täällä kun ei ikinä tapahdu edes mitään.
Tänää alkaa sitten Ensiapu-kurssi tossa meidän paloasemalla, kolme tuntia tänään ja huomenna sekä lauantaina ja sunnuntaina 7 tuntia molempina päivinä. Toivon vaa, ettei toi olis mitenkään tylsä kurssi, vaan sama taso kun rj-kurssilla ja sammutustyönkurssilla säilyis. Fuck yeah ;) Nyt mulla rupee muistot tulvimaan pään syövereistä, joten voisin vaikka jatkaa ekan kuvan tunnelmissa ennen kurssin alotusta.

Kiitos myös noista edelliseen postaukseen tulleista postausehdotuksista, lisää vaan tulemaan :) !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti