keskiviikko 26. lokakuuta 2011

I'm scared about my hair going to trashbin

Mulla olis tänään kampaaja 6 kuukauden jälkeen. Toi kampaajalla käynti on tupannu vähän jäämään, koska entinen vakioparturi lopetti :-( ihan tyhmää ! Vielä eilen olin tosi exited about that hairdresser, mut nyt en todellakaan haluu luopua mun ylikasvaneesta otsatukasta. Mitä jos se uus leikkaus vetää mun hiukset kiharaks ? Tota asiaa tuun aina pelkäämään:D Mut saa nähä mitä mun hiuksille tapahtuu, ihan jees vaihteluu päästä, miten sen nyt sanois, nuoremmalle kampaajalle, joka tajuu mitä tarkottaa kerrostettu :-D vanhemmat kampaajat kun ei ihan sitä tunnu ymmärtävän... Nyt pidän oikeesti näistä 17cm pitkistä otsahiuksista tosi paljon, mut toisaalta oon ihan liian kauan halunnu näistä eroon.Oonkohan mä ainut kelle käy melkein aina näin ? Photobucket
Tuun myöhemmin päivittelemään, että tuliko katastrofi vai ei !

2 kommenttia:

  1. oot tosi nätti ja ihana tuo mariopaita!:)

    http://donteatmybanana.blogspot.com/

    VastaaPoista