keskiviikko 5. lokakuuta 2011

Feel so close

^vihaan tän biisin musiikkivideoo :D:D:D hih en malta oottaa seuraavia festareita :'( kauhee ikävä sitä tunnelmaa ja tietenki suosikkibändiä♥ Onneks enää 45 päivää odotettavaa !PhotobucketPhotobucket Photobucket
Oon taas taistellu tän tietokoneen kanssa ihan liian pitkään ja mun pitäis tälläkin hetkellä olla pänttäämässä enkun kokeisiin ja tietenki kerrata noita kurssin materiaaleja joista on sunnuntaina kurssikoe. Lisäks mulla on ollu viimeset puoltoista tuntia äitin mp3-soitin nenän edessä että olisin törkännyt sen heti kiinni tähän koneeseen, jotta se latautuisi, mutta jostain syystä en oo sitä tehny. Mä oon myös tosi väsynyt, ehkä pitäis nukkua vähän enemmän ? Nyt mua kutsuu kirjat, joten illan jatkot !
P.S. Tänää mul on oikeesti superhyvä fiilis♥ miten aika kuluukaan näin nopeesti ?

3 kommenttia:

  1. Hei vähän hieno toi teksti "Ensiapukurssi"!

    VastaaPoista
  2. Sara: kiitos, taiteilin vähän tylsyyttäni tollasen 'alotus sivun' kurssin muistiinpanoihin (:

    VastaaPoista
  3. ja hei kuules, tässä sulle vielä tämmönen haaste http://sara-butterflyeffect.blogspot.com/2011/10/yes-its-challenge.html :--D

    VastaaPoista