perjantai 14. lokakuuta 2011

CHALLENGE !



Säännöt ovat seuraavat 
1. kiittää haasteen antajaa, kiitos Sara :) !
 2. antaa haaste kahdeksalle bloggaajalle, en nyt haasta ketään, koska moni on tän jo toteuttanut, tehköön kuka parhaakseen näkee !
3. ilmoittaa näille kahdeksalle haasteesta -
4. kertoa kahdeksan satunnaista asiaa itsestään

1. Mun toinen nimi on Emilia, mun mielestä se on kiva koska se ei oo mikään kovin vanha ja Anni Emilia sointuu aika kivasti korvaan !
2. Luen tällä hetkellä F.E. Sillanpään kirjaa nuorena nukkunut, ja se on tylsää/raskasta/vaikea lukuista luettavaa.
3. Mä yletyn kielelläni nenään. Ja voin vaikka vannoo että joku kokeili sitä just myös itse :D
4. Oon jollakin tavalla myös melko poikamainen, jonka huomaa mun yhdestä haarastuksesta, VPK, vaikka nykyään monet tytöt on sen harrastuksen pariin itsensä löytänyt.
5. Mä olen voittanut ala-aste aikoina 4 mitalia laulutaidoilla, vaikka ite en omasta lauluäänestä oo kovin ylpee, mutta rakastan laulaa♥
6. Viime päivinä oon siivonnu ihan liikaa, ja eilen otin itteäni niskasta kiinni, ja unohdin siivoamisen kokonaan. Oikeesti vihaan siivoamista.
7. Puhun mie/sie, miuta/siuta, mitä tohon luokkaan nyt kuuluu, eli mie-sie-murretta. Mää ja sää kuulostaa mun mielestä tosi hassuilta :--D
8. Äiti sano mulle äsken etten sais kuunnella LMFAO - sexy and I know it, tai varsinkaa kattoo sitä videoo, ja että se on huolestunu musta :-D
6243878787_d857e0715b_z_large

1 kommentti: