torstai 27. lokakuuta 2011

Photobucket Photobucket
^meijän eteisen valo on aika armoton mun hiuksia kohtaan...
Photobucket Photobucket Photobucket
Mä en enää eilen saanut aikaseks tulla tekemään tätä postausta, joten teen sen nyt. Ekasta kuvasta näkyy varmaankin toi muutos paremmin kun hyvin, right ? Mulla ei nyt ole mitään asiaa, joten jätän kirjottelut lyhyeen. Tänään illalla olis tiedossa vielä treenit, eikä musta tunnu ollenkaan että olis jo torstai. Tässä on viel jokunen tunti aikaa, joten vois vaikka keksiä jotain kivaa tekemistä :-) !

3 kommenttia:

  1. mä niiin tykkäään siun hiuksist c: ♥

    VastaaPoista
  2. oot nii nätti ja sul on ihanat hiukset ! :) liityin sulle lukijaks käy kurkkaa mun blogi :)

    http://myfavoritenails.blogspot.com/
    -Pinya

    VastaaPoista
  3. julia: mieki nykyään;)
    Pinya:Kiitos♥

    VastaaPoista