tiistai 27. syyskuuta 2011

You coloured my life, I miss you more than anyone

Photobucket
Photobucket Photobucket
Kävin tossa eilen vähän kouvolassa ostoksilla, kun oli pakko saada joku paksu neule ja uus peitevoide... Nyt ois pieni ostolakko ehkä paikallaan, sillä minne mä enää noita ostoksia tungen, kun tila loppuu kesken ? Tee Anni jolla on kymmenen neliön huone.
Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket
Nää neljä kuvaa on yö paloasemalla-jutkskasta, ja hauskaa oli :D ! Yön kipinävuorot tais olla aika helmee, vaikka ite valvoinkin vain oman vuoron, joka sattu olemaan ensimmäinen jostain kumman väsyneestä syystä. Saunottiin, syötiin, käytiin parissa hälyytyksessä ja tietysti valvojina ja kouluttajina vahdittiin ja valvottiin. Ps. ''Missä meidän kakut on?''
Lauantaina matka jatkukin paloautokyydillä heiskuun ISKOON. Minä ja neljä poikaa meluntäyteisessä autossa = kuolema kuskille. Yhellä meistä saattaa olla lievät hakkaamisen jäljet ympäri kehoa, mut se tais kuulua asiaan ?
Isoskoulutuksessa otin muutamia kuvia, mutten ala niitä täällä julkasemaan, koska ketään tuskin kiinnostaa nähdä Eetu menemässä kerrossängyn pienimmistä koloista läpi ? Taikka ylipäätään ihmiset ei tykkäis jos niiden pärstät näkyis täällä. Kun aamulla saavuin sinne, mulla oli tosi paha olo henkisesti, enkä tiedä miks. Olin valmis heti soittamaan jonkun hakemaan mut kotiin. Onneks mun olo koheni iltaa myöten ja illasta tuli tosi hauskakin. Aamulla pakkaukset ja kotiin lähtö. Loistoviikonloppu tais olla etten sanois !

2 kommenttia:

  1. hihiii, mie meen täl viikol iskoleirille :-D isko kannattaa!;)

    VastaaPoista