perjantai 30. syyskuuta 2011

Replace fear of the unknown with curiosity

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket
TET-jakso oli sitten siinä. Hieman haikeena tänään puol kolme hidastelin ovelle, vedin vikan hengen vedon siellä ja lähin kävelemään kotiin päin :'( En ois millään halunnut lähteä sieltä tietäen, että maanantaina se olin edessä taas koulu-aamu. Yks 5-vuotias poika oli niin hellyyttävän sulonen ja sydämen sulattava ku se alko itkemään kun sai multa viimesen halinsa, vooi. Aamulla sain niiltä kortin ja kaikki tuli yksitellen halaamaan mua, osa ei edes halunnu tulla :D oliko syy sitten ettei halunnut hyvästellä vai että vihas mua ? koskaa en saa tietää. Tosiaan just ennen mun lähtöä välipalalla olevat pikkuset alko huutamaan sieltä täältä että nyt ois pakko saada vielä hali. Ihan liian hellyyttävää♥
Sain työpaikalta tosi hyvää palautetta ! Oon mm. Luonteva, huomioiva, ystävällinen, rauhallinen, oma-aloitteinen ja ideoiva. Mulla jäi siis superhyvä fiilis tästä tetistä.
Mun tekis tosi paljon mieli löytää joku autiotalo/muu kiva paikka, koska nyt ois palava halu päästä kuvailemaan ! + Sain mahti-idean sillä mun veli sai eilen ajokortin, että haluun lähtä mäkkärin autokaistalle, enkä todellakaan tiedä että miksi :D ?
Kuvissa näkyy myös mun uus hiusväri, joka on astetta vaaleempi, mutta näyttää tummemmalta, koska edellinen värjäys oli epätasanen. Nää kuvat myös vääristää että toi olis musta ?
Huvittava näky oli varmasti kaupassa ku kannoin sieltä 5 pakettia hiusväriä ulos, mulle 3 ja äitille 2.
Tää kirjottaminen hyppii nyt asioista toisiin aika railakkaasti, joten voisin vetäytyä peiton alle ja ruveta katsomaan leffaa taikka telkkaria:)
Photobucket

2 kommenttia:

  1. Jonna: no ei noissa kyllä muuta uutta oo ku väri:DD mut joo

    VastaaPoista