tiistai 13. syyskuuta 2011

''Onks tuol kuopas tyynyi?''

Perjantaina lähdin siis Orilammelle porukoiden kanssa juhlimaan noita perinteisiä joka vuotisia rosvopaisteja ! Perjantai oli pelkkää valmisteluu ja kaveriporukan kanssa oleiluu.
Lauantaina se helvetti sitte alko. Olin kouluviikon jälkee tosi väsyny ja mut herätettiin kaheksalta aamulla kuvaamaan ku kuoppa kaivetaan auki ?! Siinä muiden nukkuessa oleilin lämpimässä kodassa ja kuvailin.
Muiden herätessä painuin ite takasin nukkumaan vaunulle ja ku pääsin taas ylös oliki jo rantasauna lämmitettynä meitä varten :) Uimaanki uskaltauduin vielä ! Myöhemmin taas kuvailin (äitin yhtä tärkeitä kohteita kuten sympaattiset perunat). Sitte alkoki kuvausryhmän stalkkaaminen... Orilammella kuvattiin siis nelosen Karavaanarit-sarjan uutta tuottista. Ne kuvas jotain vanhaa iskelmätähteä ja kahta sen saman ikäistä poikaa kun minä itte. Naureskeltiin miran kanssa hetki niiden huutamiselle sielä vedessä ja siirryttiin sitten kodalle ja semmottii. Illalla rosvopaistit otettiin ylös maasta ja ylenpalttinen aikuisten ahmiminen sai alkusa :D
Tän jälkeen alkokin illan kohokohta. Tidii, kuvausryhmä saapu kattelemaan meijän sekopäistä ''rantarosvo'' joukkiota. Parhaiten tais jäädä mieleen yks ekoista kysymyksistä: ''Miten te suhtaudutte tälläsiin kuokkavieraisiin?'' ''RAHAT POIS!''
Kuvausryhmä ja se iskelmätähti sekä sen pojat Ode ja Aleksi jäi sitten meidän kannsa syömään. Ja tän kaiken jälkee oliki jo myöhä ja mun oli aika lähteä kotiin siinä samaan aikaan kuvausryhmän ja muitten kanssa. Tuli aika mieleenpainuva kokemus ja joo, mua hävettää, ens kesän tuotantokausi jo nyt, sillä tuun näkymää siinä jaksossa.
Mulle sanottiin tossa lauantai-päivänä myös, että musta vois olla ainesta malliks ?? Ja mun ura saatais alkuu myös melko helposti koska tällä joka mulle kerto, on suhteita Helsinkiin johonkin toimistoon. Mikähän oli promillemäärä tolloin :D ? Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti