sunnuntai 4. syyskuuta 2011

ne ottaa paidast kii, tuu mun kanssa Ruudolf

Photobucket
mulla ei todellakaan ole mitään hajua mitä tän kuvan laadulle kävi, mutta siin on meijän kaverikuvaa (:
Photobucket Photobucket Photobucket
kihkih, parhaimmat 5 ;)
Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket
Tän viikon aikana mulle ei oo tapahtunut mitään mistä kertoisin, mulla ei oo kamera kulkenut mukana, eikä oikeestaan mitään muutakaan. Toisaalta tuntuu, että tällä viikolla ei siis oo tapahtunut mitään, mut toisaalta on tapahtunu paljonkin. Oon vihdoin tajunnu, mikä on mulle itelle hyväks ja tajunnu että mua ei kohdella ihan miten vaan. Vaikeuksien kautta sitä huomaa, että ketkä on feikkejä, ja ketkä niitä oikeesti aitoja ystäviä, joista pitää kiinni. Ne ketkä ei tajua miten ihmisiä pitää oikeesti kohdella, ja mitkä asiat on syytä pitää omana tietonaan, eikä levittää niitä pitkin kyliä, niiden on syytä katsoa peiliin ja miettiä tosissaan, onko minussa itsessäni mitään vikaa ? Ei kukaan ei oo niin täydellinen ja onhan se vaikeaa katsoa peiliin ja myöntää itselleen omat vikansa, mutta pidemmällä aikavälillä ehkä tajuaa menettävänsä monia ihmisiä väärällä asenteella. Mun omasta mielestä ei ole mitään järkeä yrittää elää ihan kun kaikki ois hyvin, vaan tehdä rohkee päätös, nyt se on loppu.
Tällä viikolla vihdoin saapu myös toi kaverikuva ja sitten luokkakuva ja sen semmoset. Koulussa on ollu jollain tavalla tosi rentoo ja toisaalta taas tosi rankkaa. Niinku mainitsin nii ei oo oikein tapahtunu mitään mistä mainita, paitsi Elias oli täällä viikonlopun. Löhöttiin suurimmaks osaks meillä kotona, katottiin leffoja, syötiin ja muhahaa >:D kidutin sitä kattomaan BB:tä ! Nyt oon jo tarpeeks tuijottanu tätä ruutua, joten koen parhaaks lopettaa tän tähän.
p.s. miun tekee hirveesti mieli muokata tätä ulkoasua, mutta en tiiä oikein että miten...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti