keskiviikko 21. syyskuuta 2011

Lammikon pinnalle pisaroita tippu... ARGH

...Niitä tuli taivaalta aikamoinen nippu !
Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket
Kolme päivää Vilttitossujen kanssa, ja niille lauletaan tota laulun pätkää päivittäin. Mulla hajoo pää, koska toi on nyt jäänyt myös mun päähän :D Ne rallattaa sitä koko ajan, ja jos ne kuulee siitä pienenkin pätkän, ne alkaa innoissaan laulaa mukana, eih.
Aaaw, tänä aamuna menin nukkarin sohvalle istumaan, siinä samassa kolme tyttöä tuli mun ympärille, toinen viereen yks toiselle puolelle ja kolmas änki syliin. Voitte kuvitella sen, kun kolme pikkusta tuijottaa mua nappisilmillään ja sylissä istuva tyytyväisenä hymisee. Minkäs teet ku yks niistä suloisuuksista tokasee vielä ''oisko nyt mun vuoro tulla syliin, mäkin haluun'' :---)
Tähä loppuun vielä, se tunne ku sun hiuksissa on kuivaa liimaa joka ikisen työpäivän jälkeen. (+vaatteissa!!) Nyt mun ilta jatkuu lämpimän peiton alla, uusine mummon tekemine villasukkineni vikan kuvan tunnelmissa !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti