tiistai 20. syyskuuta 2011

Brown haircolour doesn't bring me smartness

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket
Päätin tulla vielä tuomaan esille nää viime viikolla tilaamani Canon EF 50mm f/1.8 II (98e) & Nissin Speedlite Di622 (95e) ! Tilasin ne siis viikko sitten kärkkäiseltä, ja eiköhän posti sössinyt sen niin, että mun paketti on oluut postissa keskiviikosta asti, mutta ei siitä sen enempää. Tossa näkyy pari testikuvaa ja semmottii.
Toka päivä TETtiä, enkä todellakaan halua takasin kouluun. Tänäänkin jäin yliajalle, koska tekee vaikeeta vaan lähteä ovesta ulos, ja jättää pienet sinne. Tänään ne vaatimalla vaati mua tekemään siihen mun nukkekotiprojektiin verhot ikkunoihin :D elintärkee juttu niille. Pistihän ne mut myös lukemaan jotain sarjakuvaa niille ja majaleikkiinkin ois pitäny ryhtyä. Ekana päivänähän mä vaan tarkkailin, ja totuttelin talon tavoille, mutta tänään lapset ei enää vaan tuijota mua, vaan nykii hihasta taukoamatta. Mut ei mulla valittamista ole, aivan oikee työpaikka mulle♥

3 kommenttia:

  1. Mä niin oon rakastunu tohon lisä salamaan<3

    VastaaPoista
  2. nea: hihi kannatan;)
    Jonna: mie myös (':

    VastaaPoista