lauantai 27. elokuuta 2011

VIHDOIN OSTOKSIA

Huh, viimesen viikon aikana olin ihan tosi kipeä, en jaksanu nousta sohvalta taikka sängystä mihinkään ja vaan nukuin sellasia kevyitä 17 tunnin unia. Syömisestä tai juomisesta, saatikka lääkkeiden syömisestä ei ollu toivoakaan ! Tiistaina me mentiin lääkäriin, eikä se lääkärikään tienny mikä mua vaivas :( En pystyny ite puhumaan mitään, mulla oli kuumetta, pyörrytti hyyyyi en ees haluu enää ajatella tota karmeeta viikkoa ! Lopulta tää sitten nimettiin angiinaks, vaikka ei siihen viittaavia merkkejä paljon ollut. Nyt lääkekuuri ja paranemaan päin.
  Tänään menin sitten takasin kouluun ja siellä oliki tapahtunut yllättävän paljon. Oon jääny kaikissa aineissa jälkeen, siitä ei ole epäilystäkään. Miks mulle käy aina niin, että ku oon kipeenä (jota tapahtuu harvoin) alkaa kaiken maailman juoruja lentelemään o; ? Lievimmillään jotain ''se ei uskalla tulla koullun ja lintsaa'' wtf ? No en aio murehtii sitä että joku ihminen puhuu musta pään täyteen paskaa, mulla on todellakin aitoja ystäviä, jonka tää viikko todisti♥
Nyt vihdoin viimein, Helsingin ostoksia (een saanu ketään kuvaamaan joten kuvasin viimesenä kipeilypäivänä itse, jokseenkin huonolla menestyksellä) Ja vielä loppuun, ostin myös nahkatakin, joka ei kuvissa näy, mutta jos kiinnostaa niin voi selata postauksen pari taakse päin, sieltä pitäis löytyä kuvaa:--)
 Ainii, huomenna vihdoin kalustokilpailut, tietenkin tänää oli pakko päästä treenaamaan myös puolkuntosena ! Jännittää ehkä vähän, että jos vaikka menis paremmin ku viime vuonna ? hihii tänä vuonna meijän ennätysaika : 1.01 ;);) Nyt öitä ja toivon parasta huomiselle♥ !
Photobucket
Warpin paita, Stadium
Photobucket
Kicks
Photobucket
H&M
Photobucket
Yllä gina tricotin paketissa elokuun alussa tulleet paita ja tuubihuivi
Photobucket
MonkiPhotobucket
Stocka
Photobucket
NINJA
Photobucket
H&M
Photobucket
Tää oli jostain kampaamokaupasta jonka nimee en nyt satu muistamaan
Photobucket
MicMac .... aaaaaw toi koru oli pakko-ostos ! Naurattaa vaa toi, jep siinä on salamavalo ja kameran äänet :D:D
Photobucket
Vanhat rakkausfarkut hajos eilen, joteen tässä uudet saman malliset, Gina Tricot

EDIT mä en tiedä mitä tää kuvien vammaaminen on, vai onko toi kokojen muutostelu vaan tässä meidän omassa romuläjässä, mutta oon nyt liian väsynyt että alkaisin asiaa tutkimaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti