lauantai 20. elokuuta 2011

FIREFIGHTER

Eka kokonainen viikko koulussa, tai no ei mulla. Alkuviikko pelkkää treenii, ja saatiinki meijän aika hiottuu siihen 1min 4sec !! tuli aika huippu fiilis ;)
En oo nyt myöskään kirjotellu, koska tulin torstaina kipeeks, ja perjantai-aamuna ei lähteny mitään ääntä kurkusta, joten kulu toi mun aika hyvin 17 tunnin unillakii. Eliaksen piti saapuu mun seuraks täks viikonlopuks, mutta tietenki, minä joka tuun jopa liian harvoin kipeeks, nii just tää viikonloppu... Saa nähä, jos vaikka oisin maanantaihin mennes terve ja pääsis treenaamaan ! Joojoo, pelkkä treenaaminen mieles :P
Ei mulla oikein mitään asiaa ollu, pientä päivittelyy ja semmottii. Tähän loppuu kuvia treeneistä maanantailta ja selvennykseks oon ntoi umero 48 joka hupsvaan esiintyy melkein kaikissa kuvissa:D (meit ei todellakaa tunnista varusteet päällä)
ja kaikki kuvat siis c. Maisa Hyttinen !!!


Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

6 kommenttia:

  1. Toi sun blondi kaveris on iha vammanen! <3

    VastaaPoista
  2. joo mie tiiän ;) <3 T: Anni joka ei pääse kirjautumaan bloggeriin...

    VastaaPoista
  3. Pakko oikee näyttää moi kissaa tos vikas kuvas ;D

    VastaaPoista
  4. Sini: ;)
    T:Anni joka ei pysty vieläkään kirjautuu

    VastaaPoista
  5. tuleeks niit hesan shoppailuij?

    VastaaPoista
  6. Anonyymi: niitä tulee tässä lähipäivinä, oon ollu nyt 7 päivää kipeenä, angiinassa vuoteenomana, enkä oo yksinkertasesti pystynyt postaamaan :(

    VastaaPoista