torstai 21. heinäkuuta 2011

SOLE POIKA MIKHÄÄN

jejjee
musat_soi
seomikkoo!
ankkkka
elias on uskovainen
hehohohoh
Viime perjantaista lauantaihin vietin aikani Imatralla ja pyörittiin melko paljon ''kulmilla'', niinku ne siellä sanoo (--: siel oli paljon uutta porukkaa ja ne sai musta vissiin sellaisen kuvan, että oon hiljanen hissukka... totuudessa en sitä oo mutta kun ihmisiä ei tunne, niin on vaikee vaan alkaa juttelemaan :D !!
Omasta mielestä oisin voinut olla imatralla pitempäänkin. Kivaa kuitenki oli, katottiin leffaa ankalla, ajeltiin koko ajan ja semmottisii.
Sen jälkee oon ollu vaan töissä,töissä ja töissä ja mulle ei sitten muuta olekkaan taphtunut, kun oon ollu kolmeen asti s-marketissa ja illat oon ollu kavereiden kanssa ja nähny niitäkin pitkästä aikaan ! Ja sunnuntaina olin sinin kanssa kuvailemassa lintutornilla, tai no... ei ehditty ku siihen parkkipaikalle niin jäätiin siihen viereisen sillan alle, ja kas, puhuttiin kurssin jätkien kanssa sen yli tunti, eikä pojilla mitään asiaa edes ollut.

Huomenna♥ tulee olee niin loistoo ! Itseasiassa koko viikonloppu, koska Sini, Pave, Maltsa, Elias, Ankka, Joona ja ehkä Julia ja Santeri tulee meille yöks (:
Nii, ja palaan viikonlopun jälkee postaamaan ja tekemään kuvapostauksen noista kuvailuista, koska meidä porukalla on kielto käyttää meijä konetta, miksköhän :D:D:D ? Öitä♥
huome vihdoin vika työpäiväki !

2 kommenttia:

  1. hey mä tyksin täst uuest ulkoasust!:)
    ja jos viittiit, kato mun uus blogi:
    http://nelli-scribbled.blogspot.com/

    VastaaPoista
  2. Nelli: no kiva et tykkäät (: ! miepä katon :--)

    VastaaPoista