perjantai 24. kesäkuuta 2011

yhden virheen takia sain pakit taas, fuck it, silmille nakit

hehoha
arttu
palju
demisuklaa
Ohhoh, viime postaus sunnuntaina ! Olisin halunnu tulla postaamaan tiistaina, mutta sitte tuli hälytys ja olin töissä viisi ja puoli tuntia.

Maanantaina oli pienten harkat taas, Keskiviikkona kävin tekemässä viikon työt loppuun ja illalla paljuiltiin serkuilla (: Mun sisäinen lapsi heräs, ja ajoin sähköscootterilla ympäri pihatietä ja yksinkertasesti vaan nauroin itelleni :D:D:D !
Torstaina oli harkat ja asemalla oli joulu♥ Saatiin siis vihdoin ja viimein ne uudet, ikiomat haalarit ! Päästiin eroon koosta 58, ja 50 tuli tilalle, vaikka isothan nekin on mutta pienenmpiä kokoja ei edes valmisteta.

Hep hep, oon ollu torstaista asti yksin kotona, tänää on perjantai ja yritän muistutella siitä itteäni ihan koko ajan ! Porukat on asuntovaunulla ja oon yksin sunnutaihin asti, ja mikä pahinta, kuolen tylsyyteen...
  Mun piti julkasta tää teksti jo eilen, mutta sitten tapahtu kaikkee ja menin päästä pyörälle sekä luin yhtä ja samaa tekstiviestiä uudelleen ja uudelleen ymmärtämättä sen sisältöä.
 Nyt tää teksti ei luista yhtään, mulla on huono ja sekava olo, joten heipsun♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti