lauantai 25. kesäkuuta 2011

kato mun silmiin kerro mitä sä näät niissä, näätkö sä et ne rukoilee sun jäämistä?

Juhannuksen olin yksin himassa ja ainut kuka siellä oli myös, oli meidän jääkaapin valo♥ alan tulla tosi tyhmäks, ku kukaan ei oo puhumassa mulle täällä järkeä...
ainutkaveri
Mua ärsyttää, kun luen mun lukemien blogien uusia postauksia. Kaikkien otsikot viittaa juhannukseen :D ! Mun juhannus piti mennä niin, että majottaudutaan Sinin kanssa meidän vaunulle, mutta töppö päätti tulla kipeäksi :--( Vietin siis juhannuksen yksin kotona ja ei mulla kovin tylsää sitten ollutkaan (nyt taisin juksuttaa)
läppä
Nää kuvat kertoo kuinka hauskaa mulla on yksinäni.............
Tänään kävästiin Sinin kanssa abceellä ostamassa ruokaa ja juteltiin pitkästä aikaa kunnolla, kun ei oo ollu oikein aikaa viimepäivinä. Mun pitäis tällä hetkelläkin olla pakkaamassa huomista leiriä varten. Ne ketkä ei tiedä, oon lähössä Heiskuun huomenna varkkarileirille isoseksi, ikäluokkahan siellä onkin se 11-13, mutta kai mie pärjään ?

3 kommenttia:

  1. anni eiks ne oo kutoselle ja seiskalle meneviä ni eiks ne oo sit niiko 11-13v?=

    VastaaPoista
  2. eiku oho, oon ihan pihalla näistä minkä ikäsii ne on =DDd korjaan ton...

    VastaaPoista
  3. :DDD mieki ootan huomista leiriä innolla : )))

    VastaaPoista