lauantai 11. kesäkuuta 2011

En tykkää kiireestä

artjärven ripari 004
artjärven ripari 020
artjärven ripari 030
artjärven ripari 041
artjärven ripari 068
artjärven ripari 071
minäjapojat
anssi2
housutonmika
valtias
simahti
sähköö
sporttikarkkii
hennajamax
tumppii
ryhmäkuva
Moikka! Palauduin torstaina tuolta opistolta artjärven riparilta isostelemasta, ja voin sanoo et oli tosiaankin huippuu !
  Uimista, Butthouse, ei omassa sängyssä nukkumista,kerrossängyn alla chillailuu yöllä mikan kans, päässä soiva biisi, insideläpät, eläimien väärintunnistus, housuttomuutta(oikeesti mulla oli housut!), paljon poikia jotka kiusas mua, isoskaverit henna ja maikki, SPORTTIKARKIT ja lazy town♥,leikit, sketsit,NY RILLATAA, yödatikset, valkoset laina-arskat ja paljon muuta sikakivaa♥

Toi keli, oli koko viikon ihana, ja uimas käytii sääskjärves kahteen päivään. Olin yövahdin yhtenä yönä, ja olinhan pikkusten lemppari isonen, nii ne ei halunnu antaa mun olla yksin käytäväs vaan juos ulos kirjaimellisesti ovista ja ikkunoista. Maxin parituntinen iltarukous sekä C1 huoneen yöpartyt ja siellä iltasadun kertomiset ja jeren väsyneille jutuille porukalla naureskelu. Kaikki mitä Cykkösessä tapahtu sen jälkeen kun kekki meni nukkumaan, mun olisi pitänyt olla käytävässä vahtimassa, mutta hups istuin siellä lattialla kertomassa satuja...

Huh, vihaan kiirettä ja etten pääse postailemaan. Tänää oli kolmanneksi vika kurssipäivä, ja alkaa olee jo haikeet, mut silti jaksaa tuol heltees puuskuttaa, jopa 18kilon paineilmalaitteet selässä, niinku tänää tehtiin. Tapaturmiltakaan ei vältytty: Kylki kipeenä kun paineilmalaitteet tippu selästä siihen, puhelin risana, paniikkikohtaus maski päässä huutaen, ahtaan- ja pimeän paikankammot just väärään aikaan, läheltäpiti tukehtuminen abc:llä ja palomiesystäväni huitas mua huulee sokkoradalla. tällänen peruspäivä mun elämään lisää (: Huomenna pienten konfis, ja mulla on kynnet ja kaikki vielä laittamatta, yötöiks meni !

2 kommenttia: