sunnuntai 19. kesäkuuta 2011

ANGELS ARE TAKING ME WITH THEM

latte
kuva
riparilaisten kirjeet
irvistys
jäätelö
Tänää oon ollu vaan kotona, maannu makuupussissa sohvalla tylsyyttäni (hehe, oon nukkunu leirin jälkee joka yö makuupussissa,eroahdistus?),Todennu että latte maistuu hirveeltä, irvistelly peilille hiukset pystyssä ja ihaillu pikkusten kirjottamii kirjeitä mulle (: !

Eilisestä sen verran, että pitkä pänttääminen palkittiin ! Pääsin sammutustyönkurssin läpi !!! ei voi sanoin kuvailla sitä tunnetta ku ilmotetaan, että tuli 4 hylkyä ja yksi kiitettävä, ja sitten paljastetaan parin tunnin kuluttua että kaikki pääsivät läpi. Teistä lukijoista monikaan ei voi tietää edes tota tunnetta mikä mulla eilen kurssin päättäjäisissä oli. Tosin muutama saattaa tietää, koska oli samassa tilanteessa :D joo ei siitä sen enempää.
Eilen käväsin myös skoballa heiskussa 2.riparin vierailuaikana. Kotona ihastelin kirkasta aurinkoista säätä, mutta kirkonkylän kohdalla se taivas sitten aukes, ihanaa. Ei muuta kun eilen tuli ajeltua sellaset 35 minuuttia yhteensä kaatosateessa. Pikkuhiljaa koteloidun takasin mun makuupussiin ja painun nukkumaan, huomenna harkkavuoro ja semmottisii !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti