keskiviikko 25. toukokuuta 2011

shhhhh, oon välil maistanu sitä vihreetä

En oo pariin päivään kirjotellu laiskuuden ja henkilökohtasen ei-niin-hyvän-jutun takia. Mutta ei siitä sen enempää, koska en halua sitä blogin puolella jakaa.
Mun alkuviikko on ollu aika rento, hiljasessa koulussa mitä muutakaan ku opiskellu. Uuusia kuviakaan mulla ei oo koneella, eikä myöskään vanhoja, koska tyhjensin koneen kuvat tonne ulkoselle kovalevylle. Maanantaina kävin muksujen harkkojen aikaa asemal hakemas harkkaohjelman. Noi 8 tunnin teoriatunnit kuulostaa aika herkulta (: ! okei ei.
Ainii! Mun objektiivi koki Santtu nimisen ihmisen tönäsyn, ja räkspokspiu, rikki... Kyllä sillä vielä kuvata pystyy, mut varovasti. Tiistain aattelin tulla kirjottelee mut sit 3 tunnin päiväunet voitti ja sen jälkee 7kilsan lenkki ja siinä mun päivä jo kuluki.
Tänää nukahin taas koulun jälkee, alkais jo kesäloma !
Ja niiku varmaan huomaattekin, muuttelin tätä blogin ulkoasuu, koska en enää jaksanu kattoo sitä ku kuvat oli leveitä ja teksti sellanen laiha rutku. Tää tulee varmaan muuttumaan vielä, koska en haluis laittaa noita juttuja tonne alas, mut piti nyt vaan päätyy kompromissiin, että sain kuvista mieleisen kokosia (--:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti