torstai 5. toukokuuta 2011

Really sweet sixteen, tai no... jos räkätautii ja kuumetta voi sanoo makeeks...

Voi ei, mitä tää on ? En oo melkeimpä koskaan kipee, nytkin ekan kerran tänä vuonna. Ja just mun synttärit. Trevlig födelsedagen (:(:
Tänää olin koulussa pakon eestä koska mua haluttiin onnitella myös siellä ja mulla oli ruotsin koe. Keskiviikkonen enkun koe peruttiin ! Facebook on ollu harvinaisen etana tänää, kaikki ne reilusti yli sata onnitteluu teki pahaa sille.
Huomenna tuun kirjottaan varmaan ainakin yhden postauksen, koska jään kotiin kipeilemään.

Mut nyt siihen kivoimpaan juttuun, oon ihan innoissani:
PÄÄSEN ENS VIIKOLLA ABREUN FANITAPAAMISEEN uttihalliin, sekosin totaallisesti ku pave soitti mulle äsken ja puhelun jälkeen aloin vaan kiljua että tää ei oo totta ! Mut totta se oli, ja nyt riittää ihkutus kun osaa teistä ei varmaan kiinnosta, kohta painun nukkumaan tän hedarin pois, öitsyt !
nowornever 096
nowornever 097
nowornever 098

nowornever 102
nowornever 106
kiivikynnet (= ^
nowornever 108

2 kommenttia:

  1. hei mä oon nähny tollaset kynnet jossaan, mut nyt muisti heittää :-D

    VastaaPoista
  2. nélli: en ihmettelis, ku mulla inspiraatio loppu, nii kattelin we♥itistä kuviaa :'D

    VastaaPoista