tiistai 3. toukokuuta 2011

I have make my decision...

...eli eilen illalla tein sen päätöksen. Mulle tulee kalansilmä objektiivi ! Oon tosiaan haavaillu siitä jo ennenku edes järkkärin hankin, ja mun laskujen mukaan, mulla olis siihen rahat koossa ylihuomenna, koska palkkapäivä. Kiikarissa olis siis Samyangin käsitarkenteinen fisusilmä, ja oon ihan fiiliksissä ja kattelen vaan koko ajan sillä otettuja kuvia :D.
 Tänää oli äikän koe, ja oli helppo, puhekielen muutosta kirjakieleks ja lukusanoja, easy bite.
Huomenna ois sitte vuorossa enkku ja ylihuomenna ruotsi (+synttärit), joten lupasin itelleni, että panostan huomenna tohon mun (oikeesti lemppariaineeseen, ei siis mitenkään sarkastisesti vaan ruotsi on oikeesti ihana kieli.) kokeeseen kympillä ja en tuu huomenna postaamaan. Torstaiks voisin ehkä keksii jonku vähän erilaisen postauksen, haha jos onnistun, mutta torstaina sweet sixteen, anteeks hehkutus ja hyvät illan jatkot (=
Tumblr_lk0p9deyol1qzlfr8o1_500_large5100408789_03cd5ff3d4_z_large
Tumblr_ljyj0q9km71qbdzito1_500_largeTumblr_lkjm59ygsm1qf59yso1_500_large
pics weloveit

2 kommenttia:

  1. tidii mäki ostan sen sitte ku on rippijuhlat ohi (:

    VastaaPoista
  2. nélli: haha, huomasin äsken et meil on ihan samat kamera suunnitelmat :--D eka kamera, sit lisäsalama ja sit fisu o: jännää !

    VastaaPoista